شنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۶

او:مرده شورتو ببرن که هیچی بارت نیست.

من:سکوت...

او:بدبخت فکر کردی اینجا واسه افکارت بهت احترام میزارن؟

من:سکوت...

او:نه.اینجا همه بخاطر خودشون دوستت دارن.

من:سکوت...

او:جدن نمی دونی همیشه نباید رو راست بود.

من:سکوت...

او:گاهی وقتا برای نشکوندن دل آدما باید تظاهر کرد.نا مسلمون مگه نمی دونی دل شکوندن گناه بزرگیه.

من:سکوت...

او:تو اصلن می دونی انتقاد یعنی چی؟

من:سکوت...

او:یعنی توهین.اسمشو عوض کردن که قشنگتر به نظر بیاد.

من:سکوت...

او:یکم عقلتو بکار بنداز.اینجا برای اینکه مورد قبول همه باشی نباید حرف دلتو بزنی.نباید بی ریا باشی،ساده باشی.

من:سکوت...

او:آخه دیونه واسه کسی مهم نیست تو چی دلت می خواد.مهم اینه که دیگران چی می خوان.دیگرانی که از ما برترند.

من:سکوت...

او:چرا چیزی نمی گی؟

من:سکوت...

او:میگن سکوت نشونه رضایته.

من(تو دلم):گاهی وقتام نشونه اعتراضه!


11 Comments:


At ۵:۲۸ قبل‌ازظهر,by Anonymous ناشناس

گاهی سکوت به مثابه فحشی است که در هیچ مخیله ای نمی گنجه

 

At ۱۰:۴۸ قبل‌ازظهر,by Anonymous ناشناس

اره ولي سكوتت خيلي طول كشيد من يكي ديگه قاط زده بودم!

 

At ۱:۱۴ بعدازظهر,by Anonymous ناشناس

سلام
من هستم با يه آدرس جديد

 

At ۱:۱۴ بعدازظهر,by Anonymous ناشناس

ا

 

At ۳:۰۱ قبل‌ازظهر,by Anonymous ناشناس

salam
tavalodet mobarak khanoom .( dige behet nemigam efigh )

 

At ۱:۰۳ بعدازظهر,by Anonymous ناشناس

تو هنوز تو سكوتي؟

 

At ۱۲:۳۸ قبل‌ازظهر,by Anonymous ناشناس

HaRd Abusive,refighe khoobe man ham ke injast !
khabari az man nemigiri !
refaghat ?? !! refigh boodim ??
fekr konam!!
mitavani sokoot koni baraye ijade in fasele!

sokoot gahi alamate pashimanist !

 

At ۱۱:۵۶ بعدازظهر,by Anonymous ناشناس

سلام
راست میگی سکوت همیشه علامت رضا نیست
بعضی وقت ها ادم از درون میجوشه
با خودش حرف میزنه

 

At ۱۲:۲۵ بعدازظهر,by Anonymous ناشناس

کنکور چي؟ کنکور کي؟

 

At ۷:۲۰ قبل‌ازظهر,by Anonymous ناشناس

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

 

At ۳:۱۸ بعدازظهر,by Blogger arezoo.a.h

salam gole kuchuluie ghashangam.nemidunestam un 2khtare saketo arume takht avali in ghadr ghashang minevise.
dust dashtam adrese blogamo barat bezaram vali be dalaieli nemitunam.har chand lhodetam gofti ke dige on nemishi.
shad bashi o jari azizam.bebakhshid fontam farsi nemishe.
bedrood

 

ارسال یک نظر

<< Home